Räätälöity verkkokurssi bloggaamisesta

Kide_kuvituskuva09_1440px.jpg

Mitä? Asiantuntijabloggaamisen verkkokurssi, joka kouluttaa ja motivoi asiantuntijanne kirjoittamaan hyviä tekstejä organisaationne blogiin.

Kenelle? Yrityksen tai organisaation nykyisille ja tuleville blogin kirjoittajille, joiden on vaikea löytää yhteistä aikaa lähikoulutukselle. Osallistujamäärä 20 tai enemmän.

Hinta: alkaen 3 000 euroa

Asiantuntijabloggaamisen verkkokursseistamme sanottua:

"“Kirjoitan paljon abstraktia asiatekstiä ja havahduin kurssipalautteen ansiosta siihen, että blogiteksti on hyvä tuoda käytännöllisemmälle tasolle.”

“Opin systemaattisen tavan rakentaa blogitekstin vaiheittain niin, etten enää sekoita ideointia, tiedonhankintaa ja tekstin tuottamista yhdeksi aikaavieväksi sotkuksi.”

"Ohjelma etenee prosessina ja kouluttajat ovat ammattimaisia ja innostavia sekä aikataulu tarpeeksi väljä. Onnistunutta oli myös kurssin ilmapiiri – alusta lähtien tuli sellainen olo, että saan laadittua oman blogitekstin kurssin aikana”

Onko työpaikallasi blogi, johon kukaan ei oikeastaan halua tai ehdi kirjoittaa? Viestintä- tai markkinointi-ihminen maanittelee ja uhkailee viikosta toiseen asiantuntijoita blogitekstin toivossa. Ja jos joku joskus kirjoittaakin, lopputuloksena on niin kuiva teksti, ettei se kiinnosta edes oman talon porukkaa asiakkaista tai sidosryhmistä puhumattakaan.

Asiantuntijabloggaamisen räätälöity verkkokurssi on koulutuskokonaisuus organisaatioille, jotka haluavat asiantuntemuksensa näkyvän verkossa, mutta joiden asiantuntijoita on vaikea saada samaan paikkaan koulutettaviksi.

Teille rakennettu verkkokurssi

Verkkokurssikokonaisuus rakennetaan videosisällöistä, harjoituksista, keskustelualueesta, tekstisisällöistä ja työkaluista, jotka koulutettava voi ladata itselleen kurssialustalta. Kurssisisällöt rakennetaan siten, että ne kertovat juuri teidän organisaationne blogista. Verkkokurssiin voi sisällyttää myös omaa blogitekstiä rakentavia tehtäviä ja henkilökohtaista palautetta blogiteksteistä.

Verkkokurssialustana on selkeä ja toimintavarma Teachable.

Jos blogi on vasta perusteilla tai se kaipaa selkeitä suuntaviivoja, suosittelemme, että ennen verkkokurssia Blogin perusta kuntoon -työpajaa blogin vastuuhenkilöille.

Jos taas verkkokurssille tulijoita on vähemmän kuin parikymmentä, kannattaa tulla avoimelle Askeleet asiantuntijablogiin -verkkokurssillemme.

Verkkokurssin jälkeen osallistujat:

• ymmärtävät, mitä hyötyä omasta työstä ja osaamisesta kirjoittaminen tuo blogitekstien tekijälle

• tietävät, miksi, kenelle ja mistä teemoista organisaation blogia kirjoitetaan

• tietävät, miksi ja miten tekstin sisältö tuodaan lähelle lukijaa

• ymmärtävät, miksi blogitekstissä tärkein pitää kertoa ensin

• muistavat välttää erikoistermejä ja hankalia lauserakenteita

• tietävät, kuinka valkoisen paperin kammo taklataan

• ovat aiempaa varmempia ja motivoituneempia bloggaajia

• ovat tehneet alustavan aihion omasta blogitekstistään.

Ota yhteyttä!

Mari Valkonen – 050 434 8708, mari@kidekoulu.fi